ONLINE CHATOVÁ SLUŽBA - Správa živého chatu a chatbot
Firmy, které prodávají své produkty nebo služby online, mohou dnes drasticky optimalizovat své výkony tím, že odpovídají na četné dotazy svých zákazníků pomocí online chatovacího nástroje, který si nainstalují na své webové stránky. Ať už máte jakýkoli online chatovací nástroj, budete potřebovat tým, který bude v reálném čase odpovídat na otázky a požadavky vaší cílové skupiny. Po překonání fáze chatbotu a standardizovaných odpovědí může Ubinaweb zasáhnout, aby komunikoval s vašimi zákazníky a potenciálními klienty.
- Správa času front.
- Kategorizace front.
- Prioritizace klíčových zákazníků.
- Vyvážení a převod mezi podporou a prodejem.
- Správa zdrojů podle špičkových hodin.
- Dodržování časových rámců a termínů stanovených zákazníkem.
- Využití chatbotů.
- Využití standardizovaných odpovědí ("canned responses").